12 April, 2011

makan dan makan

ceta semua dah basi kot ari tu singgah rfc lama duk nak rasa kali ni baru dapat rasa.sedap hehehe


ayaq kopi dia sedap aku siap buat harta hahah :p


ni ayaq aku tapi minum sikit ja



incik punya hentam 3 ketul ekkk



sedap sluppp


yang ni mesti beli mana2 pun kfc ka apa ka sawan sayuq :)

nota gege: minggu ni rfc minggu lepas kfc lak rezeki :)

terima kasih sudi komen :)

3 dak cutes:

nurulfzz berkata...

lapa tgk mkanan tu.hehe

jomla memeriahkan contest nie..=)

CONTEST KISAH CHENTAKU

Mr iZzo (^^,) berkata...

saLam kenaLan...dr segmen gegar gegar! huhu nice blog!(^_^)

sudi2 lah lawat kiter plak ye


http://themrizzo.blogspot.com

picairin berkata...

tengok pic tu terus lapaq..huhu...

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998